2007. április 11., szerda


Tegnap este elkezdtem egy hardangeres futót, a terveim szerint párna is készül hozzá.
Egyik kedvencem a sok küzül a Zweigart Ariosája, 19 countos hímzővászon, rusztikus hatásúvá teszi, hogy a szálvastagsága nem egyenletes, egyéként egyenletesen szövött, alkalmas a hardangerhez. Anchor 5 perlével készül, és majd 8-as is kell hozzá. Még nem sok látszik belőle, majd talán 2-3 nap mulva már látványosabb lesz. De azért mutatom a kezdetektől! Nem nagyon szoktam segédszálakat használni, csak mostanában. hardangernél könnyen eltéved az ember! Még így is.
Az összes húsvéti nyulam-bulam megmaradt, senki nem vásárolt kiteket, csak mintafüzet és vászon fogyott, tehát én már jövő húsvétra is felkészültem. Szerencsére csak kis tételt vásároltam. Mill Hill nyulak pihenőre térnek! Aranyos kis Betty nyulas noteszeim is vannak, azokat nem teszem el, hátha valaki kedvet kap rá.

Nincsenek megjegyzések: