2007. április 20., péntek

Megkaptam a első leckét, de nem volt időm, le sem ültem otthon este 9-ig. Talán majd ma!
Az oldalt lévő kezdő kép mutatja, mi az aktuális tananyag. Hát, én egy kicsit változtatok, biztosan elkészítem először körben a keretet. Úgy nekem logikusabb, meg pontosabb is.
Csomagom van usa-beli, remélem holnapra vámkezelik! Mintaívek, és DMC perlék jöttek, kiváncsi vagyok rá!
A kecskeméti Napraforgó foltvarróknak lesz egy kiállítása, holnap nyit, majd készítek pár fotót, mit is készítenek ők. A meghívón egy tulipán van, nekem tetszik! Az Anikó munkája, és a táska is!
Néha írigykedem rájuk, milyen csodákat tudnak!
Ezeket a képeket Évinek ajánlom! (Mint tulipán-rajongó hímzőnek!)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zsuzsa, ötlet híján ideírom. Irtam neked emailt, hármat is, ezek szerint nem kaptad meg, hova irhatok neked????? :)

Zsuzsa írta...

tuvarazs@fibermail.hu grafit@microsystem.hu
grafit1962@t-email.hu
bármelyik jó! várom!
tegnap 3-tól itthon vagyok, a laptopom benn maradt, ma 11 körül nézek először majd leveleket!Lehet hogy itt van a többi is!

helen írta...

Tééényleg nagyon jó a tulipán pachben! A táskát hozzámvághatnák! :D