2010. január 10., vasárnap


Ez a terítő számomra a "Luca széke", még Lackóval voltam terhes, amikor elkezdtem. Lackó most 6 és fél éves. Tegnap este lettem kész, kb 3 órán át vágtam a szélén a cakkokat, egy helyen sikerült a perlét is elvágnom, de szerencsére gyorsan helyre tudtam hozni. Egyszer már az előző blogomon mutattam, most pedig elkészült! Egy norvég futó adta az ihletet, az alapján terveztem, és hímeztem.
Ubelhor vászonra készült, amit kb 8 éve egy salzburi népművészeti boltban vásároltam, 8-as Puppets perlével. Akkoriban még csak hírből ismertem az Anchor és DMC prlét. De itt a Puppets sokkal jobb is, mert jelentősen vsstagabb, szebben fedi az anyagot. Rengeteg öltés, rengetes vagdosás, kihúzás, beszövés végeredménye a kész terítő.


Mátol megvásárolható a Meskán!

10 megjegyzés:

unikat írta...

Ez álomszép lett!
Én ki nem adnám a kezemből!

CathlenKata írta...

Zsuzsa! Ez csudálatos álomszép munka! Gratulálok,

Zsuzsa írta...

Köszönöm Nektek! Én is nehezen adom ki, de most muszály!

Lorix írta...

Eszméletlenül szép lett!

xenasi írta...

gyönyörű lett! nagyon szép munka
annyira vigyáznék rá, hogy még az asztalra sem raknám rá :D

Zsuzsa írta...

Köszönöm! Én is féltem, a legtöbb munkám a szekrényben lapul. Persze az sem jó.

melcsilla írta...

Nekem is az volt az első gondolatom, hogy nem fáj megválni tőle?
Gyönyörű lett, minden elismerésem a tiéd!

Zsófi írta...

Szia Zsuzsa, Marcsi oldaláról jöttem át hozzád, és le vagyok nyűgözve, tátott szájjal nézem, milyen szépeket készítesz. Gratulálok! Ez a terítő mesés!

Timici írta...

atya ég! ez milyen mesés és milyen sok emlék fűz hozzá, sajnálom, hogy meg kell tőle vállnod:(
én anyósomnak hímeztem egy ricos törölközőt még 10éve, azóta sem vette elő, pedig én örülnék ha nem a szekrényben lapulna, max. ha elhasználódik csinálok másikat, nem érdemes nagyon rakosgatni, használati tárgyak:o) persze majd szép emlékek is lesznek, de hol van az még!

Ilona Katalin írta...

hello Zsuzsa!!
nagyon szép!

your work is just lovely...

gratulátok!

Ilona