2008. szeptember 3., szerda






Megyek a boltba, összeírom mit árusítok ki. Lezárom, bezárom. A webáruház marad! Ez is egy lezárás, egy álom befejezése. De ami nem megy, azt le kell zárni, utat kell engedni a jónak, ki kell tárni az ajtót egy más lehetőség előtt! Addig nehéz, amig az ember vívódik. Aztán ha dönt, jön a lendület,és halad minden, és megkönnyebül a lélek. Én döntöttem, bezárom. Szép volt, de ez a múlt. Valami mást kezdek, az is a szerelmem, talán jobb lesz! A webáruházban textilek, vásznak, DMC, Kreinik, gyöngyök maradnak. Meg meglepetés különlegességek! És egy kis áresés, a webáruház költségei kisebbek! Talán jó hírt is írhatok!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Zsuzsa!
Pedig milyen gyönyörű kis ékszerdoboz ez a boltocska! Sajnálom... De amikor valami befejeződik, akkor ott kezdődik is valami. Érzi azt az ember, ha tovább kell lépni. Sok sikert kívánok Neked a folytatáshoz!

Zsuzsa írta...

köszönöm!

Dóra írta...

Szia Zsuzsa!

Én szombaton ott tapadtam az üvegre és kívántam: Bárcsak nyitva lenne a boltod. Barátnőmnél voltam Kecskeméten és bekanyarodtunk a Bocskai sétányra pont azért, hogy lássuk a teljes kínálatot, mert a webáruházban a jó része nincs fenn.

Nagyon szép dolgokat árulsz, kár hogy bezárod, de egyetértek, van hogy tovább kell lépni. Remélem a következő álmod is megvalósul!

Üdv: Dóra

Zsuzsa írta...

Sajnálom, hogy nem tudtál bejönni!
Most megpróbálok mindent felrakni, már csak idő kérdése!
Lehet, hogy el kellene vonulnom egy lakatlan szigetre, és mire hazajövök kész is lennék!
De azért igyekszem!

Judilla írta...

Sajnálom... De biztosan egy új és jobb fejezet készülődik neked, amiben sok örömet fogsz találni.
Ahhoz a másik dologhoz sok sikert kívánok!

ercsu27 írta...

Sok sikert kívánok neked! Legyen minden úgy, ahogy szeretnéd!

dviki írta...

Szia Zsuzsa!
Nagyon örülök, hogy a webáruház megmarad (és remélem még jó sokáig!), így továbbra is rendelhetek tőled szépségeket! :)
Az "újhoz", a folytatáshoz pedig sok sikert kívánok én is!

Barbi írta...

Milyen kár érte, pedig olyan szép a boltod! De fel a fejjel! Az új kezdet mindig izgalmas, és ha úgy állsz hozzá, remek is lesz!

Zsuzsa írta...

köszönöm mindenkinek a biztatást!
Jól esik!