2008. június 12., csütörtök




Lacika ma 5 éves!
Tegnap pici sütikkel meg tüzijátékkal már ünnepletük, ma az oviba vittünk egy hatalmas tortát, holnap pedig Gábor ballagásával egybekötött szülinapozást tartunk a szűk család. Nálunk a szűk család hiányosan is kb 18 fő lesz! szüleim, tesómék, gyerekeink, unokáink.
Már most fáradt vagyok! Mindent egyszerűen fogok most megoldani, még nagy főzőcske és egyéb nem menne, igy a kaját hozatom, a sütiket megrendeltem, és kész.
Délután 5-kor van a ballagás, kb 7-ig tart, így ünneplés előtte.
Elkezdtem hímezgetni, egy nyári blúz eleje készül. Úgy ntervezem, az egész blúz késszel készül, az összevarrása is. Azt egy különleges norvég technikával szeretném megoldani, kiváncsi vagyok, sikerül-e?
Egyszer régen volt már egy ilyenem, kék azsúros, annak a példájára készül!
Mutatom!

9 megjegyzés:

Cimpulusz írta...

Boldog szülinapot a kicsi fiadnak! Az ollód pedig nagyon szép, eddig még nem láttam...18-a után hívlak(akkor vizsgázom)...jó lenne összefutni..lenne miről beszélgetni;)

helen írta...

Gratula neki! Neked meg az okos szervezésért!!!

Pillle írta...

Boldog szülcsinapot az ünnepeltnek! Szép a minta ismét :)

bucilla írta...

Boldog születésnapot Lacikának!
Jó látni hogy újra hímzel:) kíváncsi vagyok nagyon a blúzra, biztosan csodás lesz!

ercsu27 írta...

Boldog szülinapot!
Jó látni benneteket!
Várom a képeket a blúzodról, biztos szépséges lesz! Klassz az ollód!:-)

Melinda írta...

Boldog szülinapot az ötévesnek!
A blúzod nagyon szép lesz,milyen anyagra készül?
A mai naphoz pedig kitarást:))Ügyesen megoldottad.

Nina írta...

Isten éltesse a Fiatalurat! :)

Zuszsa, olyan jó látni mosolyogni Téged!!

És gyönyörű lesz ez a hardangered is...
Holnap hozol mutatnivalót is? :)

Judilla írta...

Kcsit késve, de Isten éltesse a kicsi fiadat!!:))
A blúz biztos csodás lesz, kiváncsi vagyok rá.

Zsuzsa írta...

köszi mindenkinek! A vászon szokás szerint cashel platinum, a kedvenc!