2008. január 22., kedd




Rég jártam erre! Egy vizsgán túl vagyok, most pénteken lesz a következő.
De azért hímezgettem is, igaz a vitorlásom most pihen! Idő kell hozzá!
Mivel a webáruházban VS hetek vannak, én is egy VS-t hímezgetek!Pont egy éve volt az első ilyenem, akkor egy cyberclassban készítettük. Ez a Heirloom Wedding Sampler, nagy kedvencem!
Fehérrel készül az egész, Silk Mori, DMC 12 és 8 perlé, Trebizond selyem perlé, Kreinik 032, és gyöngyök. Amin változtattam az a vászon. Eredetileg platinumra készül a kedvencemre, de ez most olive green lesz. 2 hét mulva keretezve kell készen lennem, nagyon sietnem kell! De ez gyorsan halad, rövid sorok! Persze méretes lesz! A kész mérete 60x14 cm.
Kb a felénél tartok most. A gyöngyök a végén kerülnek rá, és a hardangerhez is a végén szeretem kivágni a szálakat.
Mutatom!

4 megjegyzés:

Nina írta...

Csodaszép lesz!! :)

Judilla írta...

Ez csudiklassz lesz!:)
Nekem is tetszenek ezek a hardangerrel kombinált minták.

ercsu27 írta...

Nagyon szépséges!
Ha egyszer a kistesóm megnősül, én is szeretném megcsinálni neki.:-)

Clinique-Bogi írta...

Imádom ezeket a munkáidat! :-)
Valami tanfolyamot szervezhetnétek ezügyben. ;-)
Tudom, tudom; az idő...