2008. január 8., kedd


Ma tanulós napom van, de valahogy nem igazi!
Jó lenne inkább emberek között lenni, mert hetek óta be vagyok zárva az irodába!
Legalábbis ez az év így telt idáig! Szerencsére a nap süt!
Készítettem egy kis felobós, vidám ebédet, legalább ne fogyjak tovább! Tegnap muszály volt vennem egy új övet, a régin már nem volt lik!
54 kilósan, félig okosan pénteken vizsgázom! Nem a tétje a fontos, az most elhanyagolható, de nem szeretek buta lenni, vagy annak látszani! Úgyhogy megeszem az ebédem, és ráveszem magam a tanulásra! A pasim nem olasz, de a mozzarellám se. Szarvasi. De azért szép! Meg jó.

2 megjegyzés:

Nina írta...

Sok sikert péntekre, szorítok, de TE is nekem :)

Fincsi ebéd, de ez is eléggé fogyókúrás, nem? :) Cseréljünk, én úgy szeretnék fogyni!!

Clinique-Bogi írta...

Én mindkettőtöknek szorítok :-)
És pár kilót is szívesen átpasszolok. ;)