2007. december 12., szerda


Tegnap kaptam egy kedves csomagot, Bucilla-Betti lepett meg pár kedves dologgal!
Most nekem is lett olyan szép Bettis tűpárnám! Köszönöm!
Úgy gondolom az idei év utolsó árúját is tegnap kaptam, banner akasztók, és patchworkos textilek érkeztek. Már tavaszi virágos, mert előttünk az új év, az új tavasz! Bár ez így karácsony előtt korainak tűnik, de hamarosan itt lesz!
Mutatom a kedves ajándékaimat!
Tegnap kaptam egy szép RP mintát,hetek óta először tűt vette a kezembe, és elkezdtem elkészíteni. Téli fa mókusokkal, szívekkel. Nem emlékszem mikor hímeztem AIDÁBA, de ezt most arra készítem. 16 countos, capuccino színű Zweigart Aidába. Tetszik! Főleg mióta ilyen sokat romlott a szemem, és nem is látom a vásznakat!
Igaz, ebbe hardangerezni nem lehet, de arra meg ott lesz a 22 countos vászon.
Félelmetes volt, amikor a Belfastban nem tudtam befejezni a VS-t, mert nem láttam!
A kis Emese szépen növekszik, nyugodt jó baba!

Nincsenek megjegyzések: