2007. december 28., péntek




Ma bekereteztem a képem, mutatom.
Elkezdtem egy nem nekem való keresztszemes képet, majd mutatom!
elég mozgalmas, a színvilága sem az enyém, nem is magamnak készítem, de még azt sem tudom, elkészül-e valaha! Ugyan az az AIDA, nagyon kényelmes, jól látom. M iért is voltam eddig haragban vele, nem is tudomom! persze a vászon az igazi!
Ma kaptam a Zweigarttól tavaszi katalógust, a Newportnak van olyan változata, mintha Graziano lenne! Két új tavaszi damaszt van még ami tetszik, a többi nem is maradt meg bennem!
Lassan elő lehet szedni a crocust, meg a hóvirágot!
Holnap elutazunk, mindenkinek BOLGOG ÚJ ÉVET!
és sikereset, meg egészségeset, meg sok-sok szeretetet is!

8 megjegyzés:

Cimpulusz írta...

Ez a képválasztásod nekem is nagy talány Zsuzsa!:)

helen írta...

Hm, hajós képet nem hímeznék magunknak :)
És mennyire igazad van: jöhetnek a hóvirágok, krókuszok. Már elég volt a hidegből...

Zsuzsa írta...

hát ez a hajó lehet hogy nem jön össze! Maradnék a saját világomnál!
De még erőltetem!

melcsilla írta...

Nagyon jó lett a keretválasztásod, tetszik!!!

Judilla írta...

BÚÉK!!:))

Melinda írta...

Kedves Zsuzsa,kívánok ezúton :
B.Ú.É.K. !
Sok egészséget,nyugalmat,sikereket a vizsgákhoz és boldogságot a családban!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Boldog Új Évet Kívánok! Ildi.

Zsuzsa írta...

Köszönöm, és viszont kívánom mindenkinek!