2011. március 27., vasárnap

 Katt a képre!!!
 Játk Ercsunál!  (És az Ameli magazinnál)
 
RÉSZLETEK ITT:
Ahhoz, hogy megnyerhesd a stólát, a következőt kell tenned:  2011. április 15-ig lájkold az Amelie magazin tavaszi számában megjelent mályva színű stóla képét itt
A lájkolók között a www.fonalshop.hu kisorsolja a stólát, a nyertes neve 2011. április 20-án kerül nyilvánosságra.
Figyelem! A játék az Amelie játéka, abban csak az Amelie-nél, a Facebook-on lehet részt venni! 
 
Kiegészítem a játékot egy újabb nyereménnyel! 
Azok között, aki hírét viszik a saját blogjukba  az Amelie-s játéknak, és erről hagynak nekem itt egy üzenetet, kisorsolok én is egy meglepetés ajándékot. Viszont ez az ajándék nekem lesz meglepetés, mert a nyertes döntheti el, mit szeretnem kapni tőlem. A nyertes kitalálhatja az ajándékát (bizonyos korlátok között, ami a fonalkészletem, de ezen azért ne aggódjatok nagyon! :-)), és én záros határidőn belül elkészítem neki.
A feltétel tehát: a saját blogodba tedd ki az Amelie-s játék hírét (meg persze ezét is), és hagyj itt róla egy megjegyzést. (Mármint ERCSU blogján) Határidő itt is április 15.

Nincsenek megjegyzések: