2009. augusztus 19., szerda
















Múlt heti kirándulásunk pár képét szeretném megosztani veletek.
Sokszor jártam Velencében, de soha nem jutottam el edig Buránóba. Most
igen! Nem összehasonlítható a két hely. Velence egy csoda, ahol jelen van az elegancia, a fényűzés, szinte él a történelem,és itt vannak a sehol másutt fel nem lelhető üzletcsodák, Buránó egy kis ékszerdoboz, megannyi kis rekesszel, melyben különféle kincsek rejtőznek. Nem tudtam betelni a kézimunka boltok látványával, a csodás munkákkal, a minden rohanást mellőző nyugodt hangulattal, a középkori házak szivárványszín csodájával. Semmi tömeg, semmi rohanás, és rengeteg szépség, és különlegesség. És persze a pizza és a kávé is különleges, és utánozhatatlan! Mintha a középkorba csöppentem volna, még engem is elhagyott a rohanási vágyam, a stressz, a pörgés. És meglepően kevés túrista. Mondjuk ez nem is volt gond.
Következő célpontom Muráno, az üvegcsodák szülőföldje lesz. Addig pár kedcsináló
kép Buránóról, és szépségeiről!

2 megjegyzés:

Monika írta...

Buráno és Muráno a két csoda.
örülök,hogy jártál te is ott.

Timici írta...

jajj, de jó olvasni, hogy jól érezted magad és feltöltekeztél a sok szépséggel, köszönöm a képeket, nagyon szuper lehetett!:o)