2009. március 2., hétfő




előkerültem. Megírtam a közgazdász dolgozatom, elfogadták, túl vagyok rajta.
Rengeteg munkám összegyült, ráadásul az áruházat is teljesen újra kell töltenem, igy aztán nem unatkozom a következő hetekben sem!
Nagy erőpróbáim voltak, a betegségek különböző változatai találtak meg, már abba betegedtem bele, hogy mindig beteg vagyok. De talán a tavasz a gyógyulást is meghozza!
Nem hímeztem, kezemben sem volt a tű. Pedig szerettem volna.
De kaptam gyógyító szivecskét, ajándék lepkét, és köszöntő házikót! Köszönöm, igy utólag is!Elnézést a pocsék képekért!

6 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Szia!

Jó hallani felőled! Remélem, gyakrabban hallunk majd felőled. Minden jót kívánok neked, és hozza meg a tavasz mindazt, amit szeretnél!

Timici írta...

szia Zsuzsa, sajnálom, hogy így elkapott a sokféle betegség, kívánom, hogy mostantól csak az egészség legyen részed.:o)
Jó erőt, jó egészséget a sok munkádhoz, feladatodhoz!üdv.Timi

Barbi írta...

Nagyon szépeket kaptál! És jó hallani rólad! Sok erőt az előtted álló további feladatokhoz! :)

Silerika írta...

Örülök, hogy itt vagy! A tavasz gyógyír lesz mindannyiunknak, remélem Neked is.:)))

Névtelen írta...

Kedves Zsuzsa,
látom, "megérkeztél", ennek örülök.
Remélem, meggyógyultál már.
Meglepett, hogy nem sokan üdvözöltek a blogolók közül... de talán, majd...
Kedves Zsuzsa, tudom, messze még a karácsony, de kérdezem, tervezel-e
utat a dévai gyerekekhez, és van-e
szükséged ügyes kezekre az idén is.
Ismeretlenül is üdvözöllek: Mária

Csilla böködéje írta...

Kedves Zsuzsa örülök, hogy újra jelentkeztél. Remélem már tényleg jobban vagy.
üdv. Csilla