2008. augusztus 10., vasárnap




1 hétig itthon, egy hét mulva indulok Kovásznára, kora hajnalban.

Én is nagy bögre rajongó vagyok, üveg poharat nem is használok. Vagy az ásványvizes flakon, vagy bögre. Van több tucat, és pár kedvenc. Ezek az itthoni kedvencek, de majd az irodaiakról is fotózok. Azok az egész naposak, ezek a reggeliek.
Minden tipusú bögrét kedvelek, a kávéhoz a duplafalú acélbögrét leginkább, mert sokáig tartja a meleget, én meg féllitert iszok egyszerre! Reggel csak egy bögrét használunk, és rengeteg kávét iszunk. Napközben én már csak löttyöket, meg teát. A kávé reggeli ital nálam.
(Lötty: 3in1, vagy hasonló zűrzavar)
A két ünneplő, és a mostani kedvenc, valamint a még kedveltek, itthoni bögrék.

2 megjegyzés:

helen írta...

Nekem is van olyanom, mint a te kis barnád, csak mélyzöldben :D

A fémbögre nagy szerelem nálam, nem tudom, miért nem szereztem be eddig... Persze, most már nem is fogok, egy ideig, de attól még nagyon tetszhet :)

Judilla írta...

Nagyon helyre kis bögréid vannak!!:))

Fémbögrém nekem is van, de még sosem próbáltam ki... Valahogy nem a barátom.:))