2008. július 23., szerda













Kaptam egy üveggolyót, Erikától!
Köszönöm, megpróbálom.

A: Anyukám Apukám, életem adói, és visszaadója is A.
Á : álom, sajnos sokszor igaz, félek tőle
B: boldogság, béke, bizalom (aki tudja, mindja meg, hol vannak!?)
C: cérnametélt igy hívom Lackót, aki nagyon sovány, de már halad a Csőtészta felé (régi macskám neve)
D: Déva
E: Eger, emberség, Emike
É: élet, értelem, érzés (sokféle lehet ám!) Érzés-ész - látod, egymás mellett, de általában egymás ellen.
F: félelem, amit le kell győzni és akkor oldódik a feszültség.
G: Gábor
Gy: gyermek, gyurma mind kettő formázható, de vigyázz, hagy legyen ő önmaga!
H: halál, ami nem mindíg halál, változás, átalakulás egy jobb felé haladás
I: Isten, ima,
J: Jánosom, Jánoskám
K: Kenyér- legfontosabb élelmem, kaloda, legkedvesebb munkám
L: Lackó, lélek
Ly: Lyuk. Olyan mint a tyúk. Most te tudsz mást? Az a baj, ha valami kilyukad, az általában nem jó. Befoltozod, ragasztod, tömíted, soha nem lesz az igazi. Lyuk-nem jó.
M: magány, méltóság, Mágus
N: nem, tudni kell mondani! Fontos! sokszor csak ez adja vissza az önbecsülésed, hidd el! Még ha nagyon mondanád is azt az igent!
NY: nyugalom, nyár, szeretem
O: otthon,
Ó: ódon ezt a hangulatot szeretem
Ö: önállóság életfeladatom
Ő: őszinte, őrült, néha én (mármint az őszinte őrült)
P: Párizs, itt vagyok otthon. Augusztus elején legközelebb.
Q: ez nem jelent nekem semmit. (most akor irjam ide azt a mindent, ami nem jelent semmit?)
R: Recsk itt nőttem fel. Rend (mindenütt) Remete
S: sajt. keresem. A füstöltet inkább elgurítom. Sorsforduló. Talán a sajttal.
SZ: szeretet, szerelem .Hol a sajtom?
T: tarot egy szerelem
TY: tyúkon kívül van más? Semmi tollasat nem eszek meg. valahogy ide kivánkozik a tutyi-mutyi (kerülendő)
U: utazás nagyon fontos! utólag--ne sopánkodj!
Ú: Út. Keresem, de még mindíg sokat látok. Az igazit még nem
Ü: üres, semmi. ügyes - szeretnék lenni, ügyetlen - vagyok
Ű: űr a fejemben, amikor ezt a betűt látom, űrhajó, Gagarin, Tyereskova. (Bocs)
V: vezekel, vezet, legkedvesebb elfoglaltságom, feszültségem levezetése a vezetés és hozzá a zene
Z: Zoltán, zene, nem szerettem, ma nagyon fontos (nem a Zoltánt nem szerettem, a zenét! mind kettő nagyon fontos)
ZS: zsibvásár - imádom, otthon érzem magam.
X: taxi. na jó, ez jutott eszembe, ez nekem olyan x-es
Y: Lancia kedvenc autóm a Lancia Y. (krémszinű bordó bőrüléssel)

ABC sampler
(ez volt a ráadás)

Elgurult, Heni a tiéd!

1 megjegyzés:

helen írta...

Néha kell a sajtnak egy kis idő, mire finomra érik! Mikor már illatos (nah, nem a pálpusztai...), és lágy és az ember úgy érzi, hogy az a darab a szájába lett teremtve, örök időktől fogva...