2007. augusztus 30., csütörtök




Lefotóztam az Évitől kapott sálam, mutatom! Nagyon tetszik, mégegyszer köszönöm! Hímeztem is kicsit, de azt később mutatom,mert azok ajándékok, pénteken postázom a PIF emberkéimnek!
Meg elkezdtem Judilla barátság kendőjér az én kockámat, és félig kész a Ninának szánt szívecske!
De ezeket nem mutatom! Igazi meglepi legyen!
Nagyon készülünk az ovira, hétfőn kezdünk. Igaz, még ki kell hímeznem egy-két piros repcsit a zsákokra, de majd hétvégén! Nem is gondoltam, hogy keresztszemes repülőt találni ilyen nehéz feladat! De azért akadt egy-kettő. Egyszerű, kicsi, gyerekeset kerestem, alig bukkantam rá!
Tegnap indult Angliából a kötőfonalas csomag, nagyon várom! Egy-két dolog kimaradt az ára alapján, de sajnos csak amikor itt lesz, akkor tudom mi van, mi nincs!
A nagy meleg nyárban beérett a kertünkben a füge! Nagyon finom édes, kár hogy kevés!
A képet megfordíthatam volna, most már mindegy!
Télen általában elfagy, tavasszal újra hajt, de most az enyhe télben nem fagyott el, és hatalmas gyümölcsei lettek!

3 megjegyzés:

Nina írta...

Hm... füge :) Így még sosem ettem, csak aszalva, de úgy is isteni :)

A meglepi szívet előre is nagyon nagyon köszönöm, meghatódtam, hogy TE is készítesz nekem! Tündér vagy!!

A sálra megint csak azttudom mondani, hogy csodás!! Bárcsak én is tudnék ilyet :)

Timici írta...

szépséges a sálad! meglepikre kíváncsi vagyok:) Füge pedig isteni, egyszerűen imádom, Horvátországban mindig eszünk, sőt régebben a munkaügyesünk budai kertjéből is kaptunk kóstolót, nyami:) nálunk az érdi telken mandula nő, csak úgy vadon

ercsu27 írta...

Imádom a fügét! Nálunk is érik, már a 2. hullám az idén. Az előzőből még dzsemet is főztünk, na, az is isteni volt! :-)
Csodás a sálad, a PIF-ekre én is kiváncsi vagyok ám! :-)