2007. július 23., hétfő


Már csak néhány charm, egy-két öltés, és kész!
Ez a minta Edit lavender luminescence!
Nekem olyan nagyon tökéletesnek látszik! Ha ránézek, az az érzésem, hogy ez pont így a jó. A szinek tökéletes összhangja, ahogyan egymást követik, és illeszkednek egymáshoz, az mind nagyon szép! Még soha nem volt türelmem 1 mintát kétszer hímezni, de ebből biztosan kettőt fogok készíteni. Gyorsan halad, nagyon élveztetes készíteni, és nekem nagyon tetszik!
Középre még hímeznem kell egy szivet, másik 4 szivecskét pedig vámolás után tudok majd felvarrni.
Már tudom, hogy a következő is Sweethwert tree lesz, az hardangerrel gazdagított. Nagyon elvarázsoltak most ezek a minták!
Most pedig újult erővel elkezdek költözködni!

11 megjegyzés:

Nina írta...

Csodaszép!
DMC-vel hímezted? VAgy spec fonala van?
ÉS a gyöngyök? :)

Zsuzsa, csak ámulok, mindig fantasztikusakat alkotsz!

Cserny Cherry Ildikó írta...

Zsuzsa! Ez gyönyörű szép lett!

Timici írta...

csodaszép, nem csoda, ha szereted hímezni;)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Mikor is tanulunk tőled, hogy hogyan kell ilyen szépségeket készíteni? :))
Az előbb nézelődtem a VS bemoldalán a free mintákat, de sajnos nagyon kínai az egész. :((

Zsuzsa írta...

Nina!
DMC-vel készült, egy szál kézzel festett WDW fonal kellett hozzá, körben a keresztszemes szegélyhez, zöldes-levendulás árnyalatú. A gyöngyök MILL HILL-ek, 3 féle, és 12-es DMC perlé.
Cherry! Szeptemberben!

xenasi írta...

ez is nagyon tetszik :) és köszi az infót Zsusza :))

melcsilla írta...

Gyöngyörű, elájultam tőle teljesen, nagyon ügyes vagy!

ercsu27 írta...

Csodás lett! Ezt a mintát én is kinéztem. Van nálad a WDW fonal? Meg a többi hozzávaló? :-)

Zsuzsa írta...

Erika! Van mninden, de a charmok még úton a kockásaddal egy csomagban!
4 kis szivecske lesz hozzá! Meg valami macskaszem féle is kellene, de az nem tudom lesz-e!

ercsu27 írta...

Zsuzsa, akkor lécci ami ehhez kell, tedd még hozzá a csomagomhoz, jó??? :-)DMC-m van, az nem kell, csak a többi csodaság.:-)
Köszönöm szépen!

Edelweiss írta...

Zsuzsa, ez gyönyörű! Miért is nincs nekem 8 kezem...?