2008. július 3., csütörtök

Elkezdtem a samplert, nagyon jó lesz hímezni! Tetszenek a színek, gyors, haladós a minta!
Csak az időm kevéske! Már készítettem 2 könyvjelzőt, meg kinéztem a többi mintát is a szakkörre, de ez még alakulhat.
Hétfőn nyitunk, de úgy gondolom, már csak 1 hónapra, aztán a kisker megszűnik, csak a csomagküldő marad.
Szeptembertől szeretném beindítani a vagyonértékelői irodám, akkor elkezdődik az iskola, meg az ovi is, több időm lesz ezzel foglalkozni. Hogy kell-e ennek ön álló iroda, az nem b iztos, de én otthon nehezen tudok dolgozni, mindíg van ami fontosabb. Ha meg elmegyek, akkor bezártam a dolgaim, majd megvárnak. Napok óta könyvelnék, de nem sikreül még csak elő sem vennem a dossziéim, mindig mást kell tennem. Este meg fáradt vagyok hozzá, inkább a hímzést veszem elő. Már ha marad erőm, meg időm. A boltot sajnálom is, meg nem is. Ha marad a csomagküldő, ugyan úgy a vásznak és cérnák között lehetek, amikor akarok. Én szinte 100 %-ban csak ezel foglakoztam eddig is, a boltba ritkán jutottam el.
Teszek egy képet a samplerről, bár még nagyon az eleje! Aztán meg rohanok.

Nincsenek megjegyzések: